Muffinsbak!


Regnigt väder är bra förutsättningar att baka goda chokladmuffins!
Så det gjorde vi sent igår kväll. De är fyllda med chokladbitar så dom blir extra smarriga!
Annara igår åkte vi till Härnösand en sväng. Vi gick på Dollarstore och sen tog vi en fika på stan. Det är en mysig liten stad och det är väldigt fint där. Efter mina 3,5 år där som student så vet jag att Härnösand inte har allt för mycket att erbjuda när det gäller shopping och sånt men i övrigt så gillar jag den lilla staden.
I övrigt i helgen blev det rätt lugnt. Jag var till en kompis på lördagen och på kvällen var vi bjudna på tacos i stugan. Det var verkligen alla tillbehör man kan tänka sig så det var supergott! Tack för det!
Idag blir det en fixardag med städning och packning och annat.

Go morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback