Härlig kväll!


Solen har strålat hela dagen!
Det tog vi vara på och åkte upp till Södra Berget och grillade korv. När vi kom upp dit så insåg jag att jag inte hade med mig kameran:(. Så därför fick det bli en bild med iPhone i  stället.
All mat smakar så bra utomhus. Det var mysigt att sitta där vid grillen och njuta av vädret och utsikten.
Eftersom gatufesten nu är invigd så ville jag så gärna åka ner och kolla lite. Så vi åkte hem, vilade oss en stund och den där "stunden" blev väldigt lång för vi somnade som stockar bägge två och vaknade efter en timme.
Det var väldigt mycket folk ute på stan!! Så det var roligt att gå runt en sväng och se vad gatufesten en kväll som denna hade att erbjuda.
Jag hoppas det vackra vädret fortsätter i helgen så jag kan sola och bada, är det något jag gillar så är det att vara i vatten.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback