Mitt i vintern


Idag till middag blev det grillat.
För mig är grillad mat något man gör på en varm och solig sommardag och som man äter på altanen och njuter av sommaren. Men idag fick jag också mig att tycka att det även går att grilla på vintern. Det blev fantastiskt gott. Vi grillade fläskfilè hos Stefans föräldrar och åt jättegod hemmagjord klyftpotatis med olika tillbehör.
Annars idag har vi inte gjort så mycket. Vi tog bilen till andra sidan stan och gick en promenad i ett villaområde där.

I torsdags kväll var vi också i Njurunda för Stefan ville se hockey på tv. Hans föräldrar var barnvakt. Så vi uppgicks med dom under kvällen. Det var full fart.
Under kvällen började jag lösa sodoku. Jag har provat det för länge sen men då tyckte jag det verkade så svårt så det blev inget mer försök den gången. Men nu har jag löst ganska många och det är roligt när man kommer på hur man ska tänka för att få till det med alla siffrorna.

Igår kväll var vi iväg och åt tacos på Biteline. Det är ju så gott där. De har även glassbuffè som vi provade vilket också smakade bra trots att jag var proppmätt efter maten.

Jag tränade jättehårt i onsdags vilket har suttit i kroppen i flera dagar:( men nu började det kännas bra. Så det kanske blir någon form av träning i morgon. Sen får jag se om det blir simning eller gymmet eller inget alls.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback