God fortsättning!


Hoppas ni har fått en bra start på det nya året!
Jag tycker det är skönt att "helgerna" är över snart så man kommer in lite vardagsrutiner igen med jobb och träning och sånt.
I helgen som gått har vi dansat ut julen. Vi tycker att julen är över nu och skönt att ha det gjort till trettonhelgen. Vi har även städat hela lägenheten. Vi har torkat kylen och frostat av frysen och städat skafferiet. Det är bra att göra en rensning av sånt ibland.
nyårsdagen och igår blev ganska lugn. Stefan var ute igår med sina vänner. Jag höll mig hemma och tittade på Robinson och åt en god fruktsallad.
Jag har fortfarande besvär med öroninflammationen men jag hoppas det går till sig snart.

Kram på er alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback