Mysig utflykt


Igår gjorde vi en utflykt till Hudiksvall.
Vi gick först en sväng på stan och kollade runt lite i affärer. Vi fikade även på ett trevligt cafè där.
Vi åkte sedan till mina favoritaffärer:) Först blev det Dollarstore. Där köpte vi diskmedel, disktrasor och lite andra nödvändiga saker. Jag gillar den affären just för att det finns så mycket saker att titta på och det slinker alltid ner nån liten grej i korgen som kanske inte är allt för nödvändig:)
Sedan blev det ÖoB en sväng och Albert o Herbert. Sedan åkte vi hemöver. Vi stannade till i Forsa på vägen hem och vi blev kvar där ett tag för vi såg på OS.

idag får vi se vad som händer. Det verkar blåsa ute, inte för att jag har tittat ut än men jag hör hur det viner runt knutarna. En städning här hemma är en plan för dagen i alla fall.

Go morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback