Hårvård


Igår införskaffade jag mig lite nya hårvårdsprodukter.
Det blev schampo, balsam och hårspray. Jag ville prova nåt annat än det jag brukar köpa i vanlig matvaruaffär. Jag fick bra hjälp av expediten. Det jag brukar använda är så lätt att jag tar aldeles för mycket varje gång och så vipps är flaskan slut. Men det här behövde man bara ta lite av. Så det ska bli spännande att prova allt detta:)
Vi var in på Ikea en sväng och köpte lite olika saker, nya skärbrädor, plastbunkar, påsklämmor och ny pläd. Stefan köpte lite nya matlådor och en fiffig neccesär som man kan hänga upp på väggen.

Den här veckan har gått fort. Jag har varit riktigt duktig med träningen den här veckan. Jag höll min planering och dessutom blev det ett pass extra. Jag var på spinning i måndags och sedan blev det gymmet tis, ons och torsdag. Så det känns riktigt bra.
Snön den har vräkt ner både igår och nästan hela onsdagen. Men börjar jag tycka att det får räcka med snö. Man ser snart inte ut genom fönstrerna....ja kanske lite överdrivet men nästan i alla fall:)

Idag är det fredag, härligt.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback