Gratulerade mamma


I fredags kväll var vi bjudna till mamma och pappa för att fira mamma som fyllde år i torsdags.
Syrran och hennes familj var också där. Vi blev bjuden på en stor tacosbuffè och den innehöll verkligen allt! Det var tomat, gurka, majs, lök, gul och röd paprika, ärtor, sallad, ostsås, salsa, creme fraiche, tacochips och mjuka och hårda skal. Så det var fantastiskt gott.
I present till mamma hade vi köpt en jätte mjuk och härlig pläd. Jag fick en likadan av Stefans föräldrar i julklapp och jag gillar den starkt.


Dom har gjort om i matrummet där hemma. De har lagt nytt golv och köpt nytt matbord och stolar. Det vart kanonfint. Mamma fick en jättefin spegel av syrran som de skulle hänga upp på väggen ovanför bordet. Det blir nog jättebra tror jag.
Min systerson var som vanligt sprallig och glad. Han gillar jättemycket att busa:) Jag gjorde det mycket med honom när han var liten. Han gillade att leka Karlsson på taket:) Jag lyfte upp han och höll han under magen och så sträckte han ut armar och ben och så sprang jag:) åh va han tyckte det var skoj!

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback