Gårdagens kyla!


Igår morse när jag klev upp visade termotern som ni ovan kan se, -32.3 grader!
Men jag valde ändå att ta en promenad till jobbet. Det gör inte så stor skillnad på -29 grader och -32 när jag går för då håller jag mig varm hela tiden. Det skulle ju vara värre att stå still länge i den stränga kylan.
När jag slutade gick jag ner och tränade i ca 1 timme. Stefan hade inte kommit hem från jobbet än så pappa kom och hämtade mig för jag ville inte gå hem i kylan helt svettig.
Jag och Stefan åt middag på Ikea igår. Sedan blev det ett besök på Mediamarkt. Där har dom ju så mycket prylar att spana in. Ica Maxi fick också ett besök av oss.

Ett nytt OS guld blev det ju igår kväll i skidstafett! Bra gjort!

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback