Fettisdag!


Idag är det populärt att äta semlor, Mums!
Jag tycker om semlor, särskilt locket och själva bullen. Jag gillar mandelmassa men grädden får gärna vara av liten mängd. Jag tycker inte om för mycket grädde. Därför gillar jag inte typ kokosbollar eller prinsesstårta som innehåller mycket grädde. När jag gör egen tårta när jag fyller år så väljer jag helt bort det. Jag fyller den hellre med chokladmousse och annat smarrigt istälet.
Idag blev det en sväng på gymmet efter jobbet. Jag cyklade och sprang på löpbandet och hoppade lite hopprep. Det blir nog mer träning i morgon kväll.


Hahahaha!....Stefan upptäckte att det på kartongen var två dansande semlor. Jag tyckte också det var ganska roligt...haha!

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback