Allt möjligt!

När jag klev upp 6.00 i morse stog termotern på -27 grader!
Så jag tänkte på hur kallt det skulle vara en timme senare då jag skulle gå till jobbet. Då var det -23 så det hade blivit något mildare men inte tillräckligt:( Så det var bara att klä på mig täckbyxor, jacka, varm mössa, vantar och halsduk som jag inte använt tidigare den här vintern. Jag är inte så förtjust i att bära halsduk för jag känner mig instängd och varm men idag tog jag den tunnare varianten vilket värmde mitt ansikte hyfsat.
På eftermiddagen blev det en timmes gymträning. Det var mycket folk i gymmet men jag kunde göra mitt program utan att behöva vänta allt för mycket. Det var bara vid ett redskap som det skedde.
Så det har blivit både gymträning och promenader idag. Jag gick till jobbet i morse, till träningen och hem. Så nu är dagens motion avklarad.
Nu slöar vi framför OS på tv. Curling visas just nu vilket i mitt tycke är den tråkigaste OS-sporten att titta på. Det kanske är för att jag inte är så insatt i hur det går till och vad det går ut på. De drar iväg en sten och två sopar så den kommer längre, det är väl typ det jag förstår av det hela:) Näe tacka vet jag typ slalom och skidskytte och störtlopp och sånt, där händer det i alla fall en del och det är roligt att titta på när det är lite fart i grenarna.

I detta hem nu är det en lugn kväll. Vi är båda trötta efter en lång dag. Stefan var vaken i natt och såg OS- hockey och curling och så klev han upp kl 6 i morse för att se Sverige-Finland. Så för honom verkar det bli en hyfsat tidig kväll. Jag vill se Familjen Annorlunda och Spårlöst innan jag besöker huvudkudden.

Go kväll!

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback