Minisemester!


I helgen har vi varit i Karlstad!
Vi åkte i torsdags för att besöka våra vänner där. Vi åkte vid 15.30 och var nere vid 23- tiden. Det blev sent men ändå skönt att kunna ha hela fredagen utan lång bilresa. På fredagen blev det besök på stan och ett köpcentrum där. Jag köpte den här fina, varma jackan. På kvällen åt vi tacos och hade en trevlig och mysig kväll.
Lördagens planer ändrade vi på och tog en shoppingdag i köpcentret igen. Jag hittade ytterligare en röd och fin kappa. På kvällen började jag känna mig krasslig. Jag la mig med långbyxor och fleecetröja men frös ändå. Så något var på gång. Men på söndagen när jag vaknade kände jag mig piggare. Vi rullade hemöver vid elva tiden. Vi gjorde ett stopp i köpcentret Marieberg i Örebro och Oj vilken galleria! Det fanns så mycket butiker och det var luftigt och stort och en massa butiker runtomkring.
Vi gjorde några stopp och vid 22-tiden igår kväll var vi hemma.

Vi har haft en bra och trevlig helg! Tack alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback