Mera smink!


Idag har jag varit på en sminkrådgivning igen!
Den här gången blev jag sminkad i rosa nyanser och jag blev jättenöjd med resultatet för färgerna passade mig kanonbra:) Självklart köpte jag med mig några av de produkter som användes:)
I veckan vi gjort lite av varje. I måndags firade vi min syster som fyllde i tisdags. Det bjöds på jättefin och smarrig hemmagjord smörgåstårta och till efterrätt kladdkaka med jordgubbar på. Hon fick många fina presenter.
I söndags, 8/8 skulle våran långhåriga tax ha fyllt 22 år.
Jag har cyklat mycket i veckan. I måndags blev det en sväng upp till södra berget vilket blir ca 9 km fram och tillbaka. I tisdags morse blev det 7,5 km och på kvällen träning i gymmet. Igår morse cyklade jag 2,2 mil och idag blev det 1 mil. Dessutom har jag cyklat till och från jobbet varje dag vilket är ca 2 km en vända. Så hittills har jag cyklat ca 6,5 mil denna vecka och det kan jag inte vara annat än nöjd med:)

Nu är det snart helg och vi får se vad den kommer innhålla.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback