Lyskväll!


Mysigt!
Varje år är det lyskväll längs stora delar av kusten där vi bor. Man sätter ut ljus och marchaller längs vattnet och några släppte upp rislampor i luften. Så vi åkte en tur igår kväll för att kolla in den fina och mysiga tillställningen.
Det var svårt att få till några bra bilder i mörkret men jag tror ändå bilden framför mitt budskap:)

Annars igår hann vi med mycket. Jag begav mig iväg på cykeln klockan 7 och cyklade 2,6 mil. Det var riktigt skönt med en morgontur. Det börjar dock bli lite småkallt nu så det gäller att klä sig rätt.
Det blev även en storstädning av lägenheten och det var verkligen behövligt. Så nu är det så rent och fint som det kan bli:)
Som jag skrev i det tidigare inlägget så var vi barnvakt då vi även spelade krocket och bakade muffins med dom små:)

Idag har vi också en del planer.

Go morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback