Rosor!


Idag hade jag ställt en blombukett och lite gott fika på köksbordet tills Stefan kom hem från jobbet!
Han blev jätteglad och buketten var otroligt fin med orangea rosor och ljusgrönt stjärngräs och röda kvistar.

På vårmässan i helgen var jag med i en tävling där man skulle gissa antalet nyckelband i en burk. Jag gissade på 41.
I måndags kväll ringde dom och sa att jag hade vunnit!:) Antalet nyckelband var 40 så jag var närmast:) Vinsten var en timme med personlig tränare!:) Så den timmen är inbokad.
Annars i veckan har jag tränat i gymmet i måndags och igår efter jobbet. Idag efter jobbet cyklade jag till stan. Jag köpte en stor och en liten sminkväska att ha mitt nya smink i.
Jag cyklar nu till och från jobbet och det är så roligt att cykla. Jag tycker det är ett så smidigt sätt att ta sig fram på.

nu blir det en slapparkväll framför tv:n.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback