Måndagsmyyss!


Så var påskhelgen snart slut!
Vi har haft en bra och trevlig helg med massor av trevligheter som jag skrivit om under helgen.
Så nu myser vi framför tv:n med massor av tända ljus. Det har varit grått och trist ute hela dagen och nu snöar det så det passar bra med lite ljus en kväll som denna.

Annars idag har vi tagit det ganska lugnt vilket har varit rätt skönt. Vi har i för sig städat kylen och sänkt ner tv:n vi satte upp i sovrummet. Det blev för högt för ögonen och nacken så nu provar vi så här istället.
Jag hann också med ett träningspass idag på gymmet. Det var massor med folk där. Så det var inte bara jag som ville dit efter en lång helg.
Det blev tacosbuffè på Biteline idag. Det var kanongott och jag blev supermätt.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback