Första vårblomman!




Stefan fick syn på den första vårblomman idag!
Vi kom precis hem från att ha ätit middag på Stekhuset. När Stefan klivit ur bilen och gick mot trappen så såg han blommor efter husväggen. Jag skyndade mig in för att hämta kameran och tog några fina bilder för självklart måste det ju fotas! Jag som trott att jag skulle få se de första vårblommorna i Karlstad i helgen för där har våren kommit längre. Men det var skoj att jag fick se dom här hemma.

Nu laddar vi för helgen. Vi har städat och packat ikväll. När vi var klara så var vi hungriga och bestämde oss för att gå på Stekhuset. Det är så god mat där och så var det även idag.
Jag slutade tidigt idag. Jag åkte ner till stan en sväng för att dra åt glasögonen och byta klockarmband. Jag köpte ett extra när jag köpte klockan. Det förra var nära att gå av för att det var så slitet. Så nu har jag ett nytt vitt armband.
Det här blir nog sista blogginlägget innan vi åker i morgon.

Vad helgen har innehållit får ni veta när vi kommer hem.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback