Vackra naturreservat

                         
Det vart en del gjort idag också. Vi åkte till Birsta på förmiddagen. Stefan åkte och tränade och jag tog en sväng till Birsta city. Jag handlade lite kläder för ett presentkort jag fick när jag fyllde år. Jag gick mycket kläder för pengarna, ett par byxor, två tröjor och lite underkläder.
När vi var klara på Birsta så gav vi oss iväg för att ta två skatter på Alnön. Men när vi skulle leta fram dom på kartan på gps:en så fanns dom inte med. Så det blev nåt konstigt när vi förde över dom från datorn igår. Men vi gjorde ändå en utflykt dit vi trodde på ett ungefär vart den ena skatten skulle ligga. Det var vid ett jättefint naturreservat.
              
Vid fågeltornet, högra bilden så hade vi läst oss till att den ena skatten troligen kunde ligga. Men eftersom vi inte kunde få fram kordinaterna så hade vi ingen aning om vart den kunde vara. Men vi kollade lite på gömställen för skoj skull men ingen skatt funnen.
                                
Det fanns grillmöjligheter där. Så dit ska vi ta och göra en utflykt nåt framöver och kanske ta med oss murikan eller grillgaller och lite korv med bröd. Det vore helmysigt. Om inte annat måste vi åka tillbaka för att på allvar leta skatten som ligger där ute någonstans. Men då ska vi ha kordinaterna med oss. Det underlättar liksom hela skattjakten:)
Ikväll har vi sett på film och haft lite myskväll med tända ljus.
Vi gjorde middag idag efter ett nytt recept som vi aldrig har provat. Jag kommer att lägga ut receptet här på bloggen så småningom.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback