Träning och lite annat

Nu har jag verkligen fått in rutinen på träningen igen. Jag var där igår och idag efter jobbet. Jag är där ca 45-60 minuter. Då värmer jag upp en cykel eller på en cross trainer och sedan kör jag min runda på maskinerna. I morgon blir det uppehåll men jag kanske tränar på fredag efter jobbet.
Nu har halva veckan gått och vi börjar så smått fundera på vad vi ska hitta på till helgen. Vi brukar hitta på mycket skoj på helgerna. Det är marknad i Hudiksvall så där kommer vi göra ett besök någon av dagarna. Om det är bra väder gör vi kanske en utflykt med gps:en.

Go kväll!

 


Helena

Ja, det är härligt att komma igång med träningen, själv skulle jag behöva komma igång med promisar... Tänkte också gå på marknaden i Hudik, men, som vanligt, så jobbar jag...! Jobbade även under Selånger. Ja, ja, min vanliga otur.

2009-09-02 / 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback