Spagettiben

Det har tränats hårt både i måndags och tisdags. I måndags provade jag ett nytt pass, Indoor walking. Man trampar på en crosstrainer i 45 minuter i grupp och till musik. Det var väldigt jobbigt. Det är inte som på spinningen att man kan sätta sig ner och vila när man blir trött. Nä, här är det bara att köra på hela tiden, hela passet ut. Men det var väldigt roligt. Det kommer jag nog att göra igen.
Igår blev det spinning också. Det har jag hållit på med i flera år, i perioder, men det är också väldigt skoj och är bra och skonsam träning. Igår var vi bara 4 stycken på passet så vi intog raden längst fram, närmast instruktören och gav gärnet hela passet! Efter dessa två intensiva pass så kan jag säga att mina ben känns som spagetti. Jag brukar sällan få träningsvärk men nu känns det mycket i både ben och armar. Men ikväll blir det vila. Kanske att jag hinner med ett pass i gymmet i morgon. Det hade varit bra för då har jag verkligen varierat min träning den här veckan.
Idag är det onsdag och för första gången på veckan så är det mulet så här dags på dagen. Det har varit så härligt att solen har varit framme när jag cyklat till jobbet. Jag tycker större delen av september har varit solig och ganska varm. Det är bara att ta vara på det för snart blir det mörkt och kallt och snön...ja den får gärna vänta med sin entrè ett tag för min del.

Ha en bra dag.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback