Söndag

Vi kom hem från stugan vid 9.15.
Stefan ville gå på fotboll i Svartvik som började 11.00. Jag åkte till en kompis i Nolby och hälsade på. När fotbollen var slut åkte vi till Stefans syster för jag skulle få mitt hår klippt:) Jag är jättenöjd med resultatet:) Eftersom det var så fint väder satt vi ute på gården och klippte. Jag har tjockt och mycket hår så det blev ganska mycket som hamnade på backen när hon tunnade ur det.
                           
När vi kom hem åkte Stefan och tränade där han brukar träna och jag åkte till mitt. Jag brukar inte träna så mycket på helgerna. Men det var väldigt lugnt på gymmet och det var skönt att slippa vänta på maskinerna. Så det kanske blir träning nån mer gång framöver på helgerna.
Ikväll åkte vi och åt tacosbuffè. Det var supergott även det, som all annan mat denna helg.
Nu sitter vi mest och slappar och tar det lugnt och lyssnar på regnet som smattrar mot taket och fönstret.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback