Måndag och tisdag men inte onsdag

Så har träningen sett ut fram till och med i morgon. Igår var jag åter igen på ett Indoor walking- pass. Det var inte lika jobbigt som förra gången. Men det som känns i benen är att man trampar konstant i 45 minuter. På spinningen trampar man också hela tiden men där går det att sätta sig ner och vila.
Idag har jag först varit på ett väldigt jobbigt spinningpass. Vi körde stenhårt i 45 minuter men det var kul. Sedan åkte jag och simmade. Det blev 10 längder, inte så många men det var härligt att simma lite lugnt efter ett sånt hårt spinningpass.
Men i morgon blir det vila. Då blir det en sväng till Birsta med mamma och pappa.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu börjar Andra Avenyn.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback