kvällsbelysning

                                  
Då var det helg igen. Vi har lite av varje vi ska göra i helgen men igår kväll blev det rätt lugnt.
Jag jobbade till 16.00. Då åkte jag hem och hämtade träningskläderna och for ner till gymmet och tränade ett tag. Jag är åter igen förvånad över mig själv att jag lyckas ta mig iväg till gymmet på fredagar efter jobbet=) men det går riktigt bra faktiskt.
När jag tränat klart hämtade jag Stefan på jobbet och sen åkte vi och handlade till våran tacogratäng som stod på menyn för kvällen. Det blev supergott! Sen slöade vi mest innan det var dags att åka och hämta mamma och pappa på buss stationen vid 21.30. De har varit på kryssning till Mariehamn. Innan vi for dit så åkte vi förbi hamnen och där såg jag detta röda fina sken genom bilrutan. Jag var bara tvungen att gå ut och ta en bild och visst vart det liiiittteee häftigt i alla fall?:)
När vi hade släppt av mamma och pappa hemma åkte vi en sväng. Vi tog oss en tur till Matfors. När vi kom till infarten vid bron såg vi många ambulanser och polisbilar. Det visade sig vara en trafikolycka. Usch!

Idag blir det marknad.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback