träning- städ och tvättkväll

Andra dagen på veckan är snart till enda. Nu är det bara 3 dagar kvar till fredag.
Då åker vi till fjällen.
Kvällen har rullat på. När jag kom hem från jobbet vid 15.45 gick jag ner och körde igång en tvätt.
Sedan blev det till att göra i ordning middag. Det blev den goda pastalådan vi gjorde för ett tag sen. Den går snabbt och är supergod.
Jag åkte och tränade spinning vid 17.45. Passet börjar 18.30 men biljetterna släpps 30 minuter innan. Så det gäller att vara i tid för att vara säker på att få en biljett.
När jag kom hem från träningen hade Stefan diskat, damsugit, städat och hängt tvätten. Så det var så fint när jag kom hem. Nu slipper vi göra det i morgon.
Nu blir det lite kvällsfika till Andra avenyn som börjar 21.00.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback