Så vackert!


Kyrkgårdana är så otroligt fina denna Allhelgonahelg!
Vi har varit i Njurunda ikväll och på vägen hem stannade vi till vid Mjösunds kyrkogård. Den är väldigt fin och framför allt minneslunden. Jag har tänkt hela veckan att jag ville göra ett besök där den här helgen just för att allt är så fint med alla lyktor och ljus, framför allt när mörkret har infunnit sig.  Om ni har vägarna förbi där i helgen så rekomenderar jag att gå och titta där.
När vi åkte hem över åkte vi till kyrkogården där min morfar ligger. Där var det också väldigt vackert att gå i alla gångarna och titta och även minneslunden var värt ett besök.

Annars idag har det varit en lugn lördag. Stefan har varit på nåt öppet hus för skotrar och jag tog mig en sväng till Birsta igen:) Jag köpte lite röda ljus och dekorationsand till jul.

Nu laddar vi gps:en för nya äventyr i morgon.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback