Lördag med myskväll


Det har varit en ganska lugn lördag för min del.
Jag skjutsade Stefan till jobbet i morse. Därefter åkte jag hem och åt frukost och sedan åkte jag och tränade på gymmet ett tag. Jag har inte varit där på några dagar nu för jag har känt mig lite halv hängig till och från i veckan. Därför ville jag vänta tills jag kände mig helt bra. Jag gick hjälp med lite stretching övningar i veckan. Så idag var det första gången jag provade dom på egen hand. Men det gick bara fint.
Annars idag blev det lite praktiska saker gjorda, gick igenom räkningarna, gjorde ren ugnen och lite sånt där som man måste göra ibland.
Jag hämtade Stefan på jobbet 16.45. Då for vi och handlade till middagen. Vi gjorde fläskfilè, potatisgratäng och gränpepparsås. Det var kanongott till slut....
Nu har vi tänt ljus i hela rummet. Dessa fina ljusstakar som syns på bilden beställde jag på ett ljusparty. De gjorde sig väldigt fint på den vita hyllan och skenet efter dom på väggen gör det hela ännu mer stämningsfullt.
Vi ska snart se på en film vi har hyrt. Vi har hittat ett bra och billigt sätt att hyra film på.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback