Kanske är det dags?


Julen är här...redan...
I veckan när jag var på Birsta så upptäckte jag att Ikea börjat med julsakerna. Dom brukar ju vara tidig varje år med det. Jag tänkte att det kändes väldigt tidigt att köpa sånt nu. Jag och Stefan åkte ut dit idag en sväng. Det lustiga var att innan vi åkte så sa vi att vi kanske ska kolla på lite julsaker? Och så blev det. Vi kollade på lite allt möjligt som har med julen att göra. Ska vi ha plast eller riktig gran? vilken typ av ljusstake ska vi ha? Det var mycket vi pratade om när vi gick där bland julsaks hyllorna.
Så jag åkte dit i år att så här tidigt handla julsaker. I för sig gör det ju inte så mycket för då hinner man köpa det man vill ha innan alla andra gör det med risk att det tar slut.
Vi köpte inget idag men till veckan ska vi göra lite inköp till 2009 års julhelg!

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback