Helkväll på Birsta!


Det blev flera ärenden gjorda i detta enorma köpcentrum ikväll!
Jag hämtade Stefan på jobbet när han slutade. Vi började med att åka och äta. Det blev mat på Ikea. Sedan blev det besök på leksaksaffären.
Vi var ju i helgen och tittade på julsaker som nu har kommit för i år i affärerna. Så idag blev det ganska mycket inköp av diverse julsaker, ljusslinga till granen, julpapper, etiketter, julgranskulor och lite annat. Så nu har vi laddat upp för det mesta. Så nu är det bara att vänta innan det är dags att pynta med allt det fina:)
Vi avslutade med att åka och fylla på matförrådet. Det behövdes verkligen.
Jag gillar verkligen Birsta och det enorma område som har växt väldigt mycket med åren. Det finns verkligen allt där. Men jag måste nog säga att jag gillar Ikea bäst. Där finns det mesta och ljusavdelningen gillar jag mest. Där kan jag gå och titta länge och helst köpa lite ljus och dess tillbehör också:) Köksavdelningen med alla burkar och allt annat man behöver i ett kök är skoj att gå och titta på.

Nu ser jag på bonde söker fru.

Go kväll!


Linda Sedin

Hej!



Åh vad mysigt att köpa julsaker..vill oxå ut och göra det. Mysigt att pynta tillsammans första julen :) nice :)

Birsta saknar jag...men vi kommer upp i mellandagrna..



//Lidna

2009-10-29 / 12:35:58
URL: http://www.meandmyhome.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback