Fullt upp men nu blir det fredagsmys


En mörk men härlig promenad i höstvädret.

Då var det fredag igen!
Det har inte hänt så mycket den här veckan. Jag har tränat en kväll men annars har det varit rätt lugnt på kvällarna. Jag var ju ledig i måndags då vi åkte hem från Lofsdalen men jag tycker veckan ändå har gått sakta.  Jag slutade tidigt idag. Eftermiddagen har gått fort men vi har hunnit med mycket.
Jag har haft en lite svullen stortå på vänster fot en längre tid. Både jag och Stefan har misstänkt nageltrång men det har inte blivit bättre. Så idag tog jag mig iväg till vårdcentralen så att en läkare fick titta på det. Det var som vi trott, nageltrång. Så nu blir det att ta bort en bit av nageln. Det kommer en kallelse på posten om några veckor.
Vi åkte sedan och helghandlade. Vi åkte hem och gjorde middag, kycklingsås och pasta.
Sedan blev det kvällspromenad runt Sidsjön. Det har regnat hela eftermiddagen men när vi gick var det uppehåll.
Ikväll blir det att se film som vi har hyrt och tända lite ljus och mina nya ljuslyktor som jag beställt som kom för några dagar sedan.

Go kväll!

 


Syrran

Ajdå, hoppas inte tån gör allt för ont. Härligt med höstpromenader:)

2009-10-17 / 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback