Fredagsmiddag

 
Igår var vi bjudna på middag hos mamma och pappa.
Vi åt potatisgratäng, fläskfilè, sås och sallad. Det var kanongott. Det tyckte även min systerson som de var barnvakt åt. Han åt massor. Sedan myste han i soffan framför Lilla melodifestivalen. Det tyckte han var bra. Han hejade på nummer 3 och det gjorde jag också men tyvärr var det inte han som vann.
Mamma har gjort fint i hallen med kvistar och belysning i en glas urna. Det var väldigt fint. Även i fönstret i ena rummet var det höstfint med belysning men det lyckades jag inte få någon bra bild på.
Så vi hade en trevlig kväll.
Vi tackar så mycket för den goda maten!
Klockan är nu 05:50. Nog för att jag är morgon pigg men även för mig känns denna tid lite väl tidig att vara uppe på en lördagmorgon. Men jag kommer nog snart bli lite trött och lägger jag nog igen ögonen en stund.

Go morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback