Nu är den vårfin!


Nu har min cykel varit på verktan.
Jag lämnade in den i början på månaden för att den skulle få sig en upp fräshning inför våren.
Cykelnisse hade bytt däck fram och bak, bromsbelägg fram och bak, smörjt kedjan, bytt sadel och putsat upp den. Så nu blänker den jättefint! Men nu får den stå i källaren fram till våren då det går att cykla igen. Det finns ju dom som cyklar på vintern men det gör inte jag. Jag längtar redan till jag kan cykla:)

Annars har det varit en ganska lugn vecka. Jag gjorde ett försök att vaccinera mig här om kvällen men när jag kom till travbanan hade de fått stänga tidigare för det var så mycket folk i lokalen. Så jag får göra ett nytt försök nästa vecka istället.

Nu måste jag fixa mig för att fara till jobbet.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback