Myskväll hos vänner!


Igår kväll var vi till Peter och Petra och deras dotter Tova och hade myskväll.
Vi köpte med oss middag från Biteline, Stefan och jag åt tacostallrik. Vi hade aldrig beställt den där för hämtning men den var bra.
Vi satt och pratade och hade jättetrevligt. När vi förflyttade oss från köket till tv rummet blev Tova helnöjd med vårat sällskap:) Hon hade tydligen pratat om hela dagen att Stefan och jag skulle komma:) så hon satte sig i samma soffa som oss och berättade om sin tandläkardocka:)
Vi såg på Idol vid deras nyinstallerade bras kamin och bland många tända ljus.
Tack för en jättetrevlig och mysig kväll!

Annars igår så slutade jag tidigt. Så jag hade bestämt träff på för en fika på stan med en kompis. Vi gick även en stund och strosade runt och kollade på kläder.
Jag har lagt undan en grej på en affär som jag ska gå och prova igen idag och se så att jag verkligen passar och vill ha det. Vad det är får ni kanske se här på bloggen senare idag:)
Jag ser fram emot kvällen. Då ska vi åka på något nytt och spännande....!

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback