En tur på stan

Ikväll gjorde tog vi en sväng på stan.
Jag ville titta efter ett par stövlar. Jag tycker det är snyggt och hoppas att det även är det på mig när jag har hittat ett par jag vill ha. Jag går sällan på stan. Alltid när jag vill shoppa så åker jag till Birsta. Där finns allt under ett tak och det känns på nåt vis smidigare att gå där ute. Eftersom jag inte hittade det jag ville ha på stan så får det lov att bli ett besök på ett av Norrlands största köpcentrum i helgen.
Jag längtar redan till lördag kväll för då ska vi göra nåt spännande.

Idag har det snöat ganska mycket. Tyvärr syns det inte så mycket av det vita nu för det var mest slask nu när vi kom hem.

I morgon kväll blir det teaterföreställning. Jag ska gå och se kvartersteaterns jubileums konsert. De firar 30 år! Det ska bli kul och spännande att se vad dom har fått till. Det blir som vanligt alltid bra föreställningar. Jag har själv varit med och spelat tre sommarspel och det är bland de bästa somrarna i mitt liv. Jag träffade många nya människor och lärde mig mycket om amatör teater.

Nu blir det tv.

Go kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback