Sollefteå och söndag morgon


Igår kväll var det crusing i Sollefteå.
På grund av det fina vädret så tyckte vi det var en passande kvälls utflykt så vi åkte dit.
Vi åkte via Indal och Bispgården. Det är inte ofta jag åker den vägen men det var en helt underbar miljö att åka i när kvällsolen sken och det var fin utsikt längs med indals älven. Vi stannade till på en rastplats och tog en skatt och där var utsikten helt enorm! och tystnaden och lugnet var helt otrolig. Det enda som hördes var fåglar och andra små djur.
 
Det fanns även en skatt vid Thailänska Paviljongen i Bispgården. Jag har hört talas om det stället men hade aldrig varit där. Tyvärr satt det några och fikade där så vi kunde inte leta efter skatten eftersom det ska göras så att ingen ser. Men vi fick se en fin byggnad i alla fall.

Vi fortsatte våran tur upp mot Sollefteå. Det var massor med folk ute och fina bilar. Det var minst lika roligt att titta på folk som på bilarna. Det varma vädret gjorde nog sitt också att folk ville vara ute. Vi åkte därifrån vid 00.00. Jag somnade ganska snabbt i bilen.

Jag har varit uppe tidigt idag...igen:) Jag har tänkt länge att jag vill prova en ny cykelväg. Jag har varit osäker hur jag skulle cykla, vilka vägar som man får cykla på. Sträckan var på 2,2 mil. Så det var härligt med en så lång cykeltur i det härliga morgonsommarvärmen.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback