Opererad.

Skönt att ha det gjort. I morse var jag uppe tidigt och tvättade. Jag tycker det är skönt att göra det på morgonen för då har jag resten av dagen fri.
Stefan operarade bort halsmandlarna i torsdags. Jag åkte upp till honom på sjukhuset när jag slutat jobbet för dagen. Han hade inte kommit från uppvakningen än då. Så jag och hans pappa väntade på hotellet där han skulle vara under natten. Vid 17.30 kom han. Det syntes att han hade ont men jag var glad att se honom och jag tyckte så synd om honom. Jag har själv blivit sövd en gång när jag opererade ögonen för 5 år sedan. Så jag minns att jag också var trött och slö och hade ont.
Stefan har ont även nu men han fick starka värktabletter så det går nog snart över.
Vi åkte till Birsta en sväng för att pigga upp oss båda lite. Det var massor med folk. Men det är det nästan alltid på helgerna där.
Nu ska vi snart åka iväg.

Hej svejs.


Linda

Hej på Er båda!!



Hoppas att det är bra med Stefan nu och vad kul att han äntligen fick operera bort de där halsmandlarna.



Jobbigt att vara sövd, man blir dåsig kan jag tänka mig. John hälsar att han ringer i morgon och kollar hur han mår. Vill inte ringa nu när man kanske har svårt att prata. Hoppas Ni får en trevlig kväll, Vi skall se på melodifestivalen.



Hälsningar Linda Och John!!

2009-05-16 / 19:59:53
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback