Mors dag!


Stefans syskonbarn i det soliga vädret.

Idag har vi varit och gratulerat våra mammor på mors dag! Grattis igen, mamma!
Först åkte vi till mina föräldrar och gratulerade. Jag hade köpt en fin blomma i en fin rosa kruka och några lotter. Min syster med familj var också där. Jag tycker så mycket om min systerson! Han hade fått en gul bil som han lekte med för fullt när vi var där.
Vi åkte sedan vidare ner till Stefans föräldrar för att fira där. Stefans syster med familj var också där. Vi åt middag där. Vi åt ute på altanen i det varma vädret. Det var så varmt att det knappt gick att vara någonstans. Då var skuggan populär. Men det är härligt med solen.
Vi passade också på att tvätta bilen. Den var full med flugor sen igår då vi åkte till Sollefteå. Så den behövde bada.
Vi plockade även fram bollspelet Boule. Det är roligt att spela lite sommarspel. Kubb är också skoj tycker jag.

Go kväll!

Linda

Hej oj vad mysigt Ni verkar ha haft det! Själv har vi fått upp poolen och det är tok varmt :)

Jo vi kommer upp vecka 29. Då blir det väl lite fika hemma hos dig?? Er?? hehehe. När har Ni semester??? Vi åker nog upp på lördagen innan vecka 29 och stannar hela vecka 29 :)



Kram Linda

2009-06-01 / 14:06:59
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback