Lugn fredag

Fredag eftermiddag och kväll har varit lugn och skön. Jag åkte till Stefans föräldrar när jag slutade jobbet. Jag och stefan åkte till en mysig inredningsaffär i närheten där dom bor. Där hade dom mycket fina saker. Men jag köpte inget.
När vi varit där åkte vi en sväng. Vi stannade till vid en liten camping. Vi gick ut på en brygga och kollade på utsikten därifrån. Bryggan hade några år på nacken så när vi skulle gå tillbaka så knakade det rejält i en av pelarna till bryggan men det var ingen fara för att trilla i vattnet som tur var:)
Till middag åt vi grillad kycklingfilè och ris och sås och grönsaker. Tack för den goda maten.
Senare ikväll åkte jag och stefan och tog två skatter. Den ena låg ute på en pir vid en av stans alla fabriker. Det gick en bra stig dit och när vi gick där var det en fin liten fågel som satt och sjöng glatt men jag lyckades tyvärr inte fånga den på bild.
Den andra skatten låg vid en gammal tennisbana. Jag hittade den ganska snabbt. Jag fick agera klätteapa för att nå den:)
Nu slappar vi framför tv:n.

Den mysiga campingplatsen.
      


En vacker plats när kvällssolen var framme. Vi stannade efter vägen.

 

Skattjakten vid piren


Go kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback