IKEA!


Det är helt klart den bästa affären! Jag åkte dit idag på eftermiddagen. Jag åkte dit för jag ville köpa en persienn till tv rummet. Solen lyser in där på kvällarna så det är lite störande när vi ser på tv. Jag ville ha samma persienn som jag köpte till köket men de fanns inte kvar i sortimentet längre. Så jag tittade vidare och då hittade jag en rullgardin som jag tror kommer passa bra.
Jag gick vidare i butiken. Jag hittade de här två fina skålarna för halva priset! Jag kunde inte låta bli att köpa dom. De är ljusgröna på utsidan och så gillade jag blomman i mitten.
De reade även ut små blockljus, 12 stycken för 5 kr! de är röda och oranga. Det blev  två förpackningar.

Go kväll!

Helena

Supersöta skålar!

2009-05-29 / 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback