Hemresan

Idag lämnade vi huvudstaden. Vi gjorde några stopp efter vägen. Vi lämnade hotellet vid 11 tiden och åkte in och ställde bilen på lämpligt ställe. Sedan tog vi tunnelbanan in till gamla stan för jag hade sett en tröja där jag ville köpa. Vi gick omkring på en galleria vid stockholms stadion också.
Jag hade hittat en cykelaffär i Upplands väsby som jag ville besöka för att se om jag kunde hitta någon cykelkorg där men dom hade ingen jag ville ha. Så vi begav oss vidare norrut mot uppsala där vi stannade till på ett stort köpcentrum. Det fanns en massa affärer där som var intressant. Men jag köpte inget. Jag hittade inget jag ville ha.
Vi fortsatte vår resa norrut. Nästa stopp blev Dragon gate där vi även tänkte leta en skatt. Men den skulle ligga en bit in i skogen så vi struntade i det. Det var väldigt fint på Dragon gate.
Vi gjorde ytterligare ett stopp och det blev vid valbo köpcentrum. Vi gick in på ikea där och strosade runt i andra affärer också.
Vi stannade till i Söderhamn för vårt sista stopp för att avsluta helgen på en bra restaurang där som har kanonbra mat.
Från uppsala och upp till sundsvall är det så himla tråkig väg, bara skog nästan hela vägen. Men när vi kom en bit norr om hudiksvall upptäckte stefan något...det stog en älg vid viltstängslet! Jag ville så klart ha en bild så han vände om och älgen stog kvar.




Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback