Cykelkorg

Efter min händelse förra torsdagen då jag tappade min väska som satt fast på paket hållaren så insåg jag ganska snart att jag inte kan ha väskan där när jag cyklar. Så jag bestämde mig för att skaffa mig en cykelkorg. Innan vi for till Stockholm i helgen så hittade jag en cykelaffär på nätet som jag ville besöka när vi var där. Vi åkte dit men det fanns bara stora cykelkorgar och det ville jag inte ha. Så jag tänkte att jag skulle leta efter en hemma i Sundsvall i stället. Vi stannade till i Valbo köpcentrum när vi åkte hem. Vi gick in på en matvarubutik där för att handla lite. Av en slump gick jag förbi cykelavdelningen där. Där fanns det många små svarta cykelkorgar:)! precis en sån som jag ville ha. Där hade jag åter igen lite tur. För tänk om vi inte gått just i den gången i butiken....:) Så nu ligger min väska säkert i korgen när jag cyklar.
Både igår och idag har jag varit och tränat på gymmet. Det kul att vara där bara jag tar mig tid att ta mig dit.
Nu ösregnar det här. Jag hoppas inte det gör det i helgen för då ska det målas för fulla muggar.



Kram


Helena

Bra med cykelkorgen, nu ska väl inte ens du kunna tappa väskan igen;)

Räkna med att få målningshjälp i helgen i form av en 4,5 åring...

2009-05-07 / 22:22:11
Linda

Superfin cykelkorg, det är bra grejer det där!! Hoppas på lyckad färd nästa gång!!

Gymmet, ja dit längtar man..Blir nog en personlig tränare för min del när bebisen kommit!!!



//Linda

2009-05-08 / 19:16:51
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback