bilar och husvagnar

Igår kväll gjorde vi en utflykt ner till hudiksvall för att kolla på crusing. Vi stannade först till på en rastplats för att leta en skatt som skulle ligga där i närheten. Men vi hittade den inte. När vi kom hem läste vi om vad andra skrivit om den och kordinaterna var ändrade så det var inte så konstigt att vi inte hittade den. Vi får göra ett nytt försök en annan gång.
Vi stannade till på vägen och köpte lite färdkost. Vi köpte husvagnar:) Det var tydligen något helt nytt som hade kommit. Vi sa bägge två att husvagnar ska vi ha:)



När vi kom ner till hudik hade bilarna börjat rulla på gatorna. Vi stog länge och tittade. Det var mycket folk och bra väder så det var trevligt.
          
Efter ett tag ville vi röra på oss så vi gick och tittade. Det var häftiga bilar överallt. När vi gick där på trottoaren så såg jag min bil stå på en parkering!! Paret som köpte den kommer från hudik. Jag ville inte gå så nära och titta på den men den såg fortfarande välvårdad och fin ut. Det kändes lite konstigt att se den och att den inte var min längre. Jag sålde den 5 oktober. Jag ångrar inte alls att jag gjorde mig av med den. Det var ett bra beslut jag tog. Jag trodde det skulle vara svårare att vänja sig att vara utan men det har gått hur bra som helst.
Vid 21.30 åkte vi hemåt igen.

Stefan sover gott fortfarande. Igår hade han fortfarande ganska ont efter operationen. Jag hoppas det är bättre idag så han får lättare att äta och dricka. Jag tycker så synd om honom varje gång han sväljer för då gör det ont. Men det går nog snart till sig. Det är bra att han har fått tagit bort halsmandlarna så han slipper ha så besvärligt med halsont.

Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback