Födelsedagsfirande


Ikväll vart det mera födelsedags firande:) Ikväll kom min syster och hennes familj och även Stefans syster och systerdotter var här. Pappa kom också förbi och fikade. Jag fick denna fina ljus stake av syrran och jag fick även presentkort av dom på Birsta city:) perfekt! Av Stefans systers familj fick jag presentkort på Ikea.
Jag brukar alltid göra tårta när jag fyller år. Men i år har jag känt att jag inte haft så mycket tid och lust så det blev en köpt tårta även idag. Jag gjorde ju även så när vi åkte till stugan i helgen och firade där. Båda gångerna har det varit jätte goda tårtor.
 
Barnen tyckte mycket om tårtan men jag tror att de gillade "fingers" allra bäst. Det var Stefans favorit också:) Av barnen fick jag två fina teckningar som var och en hade ritat. Båda hade ritat Marie&Stefan:)

Jag är nu ledig i fyra dagar. Stefan är också ledig i morgon. Vi tänkte ha en mysig dag tillsammans. Vi ska först på morgonen äta frukost på hotellet på Södra berget. Sedan blir det en sväng på stan och till Birsta. På kvällen har vi bada bubbelpool och basta. Härligt:)

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FINA PRESENTER JAG FICK IKVÄLL!

Kram

Helena

Varsågod!:) Hoppas ni fick en myig dag tillsammans!

2009-06-18 / 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback