Totalt 2,5 mil idag och mysig dag i övrigt

Idag har jag cyklat väldigt mycket.
I morse cyklade jag till Bredsand och tillbaka. Det går en bra cykelväg vid foten av södra berget. Därifrån kan man fortsätta så man till slut kommer ut vid NTO stugan i Bredsand. Jag tänkte när jag cyklade att jag skulle cykla förbi där stefans syster bor och säga hej. Men då mötte jag henne och sonen på vägen. När vi surrat en stund cyklade jag samma väg hemåt. Det blev totalt 1,5 mil.
På eftermiddagen ringde Stefan och undrade om jag ville ta en cykeltur till. Så jag tog mig en tur till hans jobb ute i Birsta. Det tog ca 55 minuter att cykla. Det var en del uppför men det gick ganska bra. Jag fick dra cykeln på ett ställe. Men annars gick det bra. Det vara lite över 1 mil dit ut. Så idag har jag fått mycket motion.

Ikväll åkte vi ut till syrran och hämtade lite tapet lim som vi ska ha till våran sängstomme. Vi blev bjuden på middag där, Tacos!mums! Tack så mycket!


När jag hade cyklat min morgontur blev det fint väder och solen sken. Så jag köpte med mig lunch och åkte upp till Norra Berget. Där åt jag min goda baguette och läste min nya amelia. Då hade jag riktig semesterkänsla:)
Utsikten från berget är fantastisk.


Så dagen kan sammanfattas med mycket cykling, mysig lunch och supergod middag och en allmänt mysig dag.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback