Slöar dag men annat blir det i morgon...

...om vädret tillåter. Då blir det en lååånnnggg cykeltur. Men jag säger inte vart. Det får ni läsa om i morgon i så fall. Men som sagt, det beror på vädret.
Idag har jag inte gjort många knop. Det mest ansträngande jag har gjort var att jag cyklade till clas ohlson för att kolla om dom hade lösa sladdar till elektriska kylväskor. Vi har fått låna mamma och pappas men det visade sig att sladden som man kopplar till cigarett uttaget på bilen är kvar i den kvaddade volvon i Söderhamn. Men vi har kollat på olika ställen på sladdar men det verkar svårt att få tag på. Men nu skulle vi få låna en av Stefans morbor. Tack så mycket! Den kommer att komma väl till användning. Vi har använt mamma och pappas tidigare och den är himla praktisk och det blir jättebra att ha nu när vi ska åka mycket bil på semestern.
Nu har vi ganska mycket att pyssla med de närmaste dagarna inför semestern. Vi ska också vara barnvakt åt min systerson på söndag till måndag. Det ska bli kul och mysigt. Det var länge sen han sov över.

Go kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback