Shopping!

Idag har vi varit ute på Birsta och shoppat.
Men vi började med att åka till Stefans morbor i hans stuga som ligger åt samma håll som Birsta. Vi åkte dit för att hämta den elektriska kylväskan vi skulle få låna. Vi fikade och surrade en stund.
Sedan åkte vi till Birsta. Det var hur fullt som helst på stora parkeringen. Men det gick bra inne i affärerna. Stefan köpte sig en jättefin Peak- tröja. Han frågade mig om jag också ville ha en. Så vi gick tillbaka och hittade även en till mig, den bruna och så är märket i rosa och vit text. Jag fick den av honom. Tack så mycket!:)
    
Vi gick in på ÖB och på Ikea en sväng också. Där köpte vi ett nytt lakan till våra nya sängar. Vi köpte ett drag-på-lakan som ligger mera still när man rör sig. Som det är nu har vi lakanet på ena sidan av sängen när vi vaknar. 
                              
Vi köpte den här fina korgen att ha i duschen till shampoflaskor och annat. När vi var klara åkte vi och kollade efter ett campingbord på Jula som vi sett i katalogen. Men de var tyvärr slut. Så vi får leta vidare. Vi behöver ha med oss ett när vi åker på torsdag.

Nu slappar vi mest men om ett tag ska vi åka till Njurunda.

Kram

Helena

Superfina tröjor:)!Banditen kommer imorgon;)

2009-07-25 / 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback