Nu är det klart!


Igår blev kontraktet påskrivet och nycklarna är överlämnade till Stefans lägenhet. Så det känns skönt att det är klart.
Vi var och gjorde det sista i lägenheten igår. Vi plockade ner det sista grejerna och städade det sista.
Vi åkte även en sväng till tippen igår med skräp. Jag trodde det skulle vara det sista som skulle slängas men det verkar som att det blir en säck till. Det är bra att göra en stor rensning ibland för oj oj oj va man sparar på gammalt skräp.

När vi var klara med allt åkte vi till Stefans syster och hälsade på. Vi fikade och satt och surrade på altanen på baksidan i det då ganska soliga vädret. Det var full fart på barnen. Vi busade och lekte. De hade en fin lekstuga där de hade dukat med kaffeservis och bord och stolar. Det var jätte gulligt. Jag ångrar att jag inte tog nån bild på det hela=(
men det kan jag göra nästa gång vi åker dit.
Vi åkte sedan ner till Njurunda och grillade. Det blev egen gjord klyft potatis, fläsk filè, sås och grönsaker. Det var gott och vi hade en mysig måltid.
På kvällen blev det film, Onskan. Jag är ingen film fantast men jag gillar svenska filmer. Filmen slutade 23.45. Visst var jag lite trött så pass sent men vi började greja lite. Vi rensade våra verktygslådor och slog ihop allt till en. Så nu har vi alla verktyg på ett och samma ställe.
Men sen tog tröttheten överhand så jag gick och la mig.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback