Julig lördag!


Idag har det varit en dag då jag gjort lite av varje.
I förmiddags fick jag för mig att julbaka lite igen. Så jag gjorde två sockerkakor och dubbel sats med chokladbollar. Jag har kommit in i en period nu där jag tycker det är kul att baka, men jag känner inte alls så stor lust att äta det. Kanske låter konstigt men så känns det. Men det går ju att bjuda hit folk som får äta det goda istället:)
Resten av dagen tog jag det lugnt. På eftermiddagen åkte jag och hämtade Stefan och hans pappa på tåget som varit i Stockholm med jobbet. Vi åkte direkt till Njurunda där det bjöds på middag, fläskfilè, pommes frites och olika såser och grönsaker, Mums!
Stefans syster och systerson var också där. Han ville inte alls ha på sig sin tomtedräkt. Så därför blev Stefans pappa tomte för en stund:)

Så helgen hittills har varit lugn. I morgon fortsätter vi helgen med en utflykt med mina föräldrar, vart, det får ni veta i morgon.

Go kväll!


Syrran

Jag vet, jag vet, vet!! :)

2009-12-12 / 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback