Julbak!

´
Ikväll bakade vi pepparkakor!
Förra året bakade vi på 2 kg färdig deg. Då höll vi jättelänge innan vi blev klara och vi slängde bort mycket pepparkakor när julen var slut. Så i år bestämde vi oss för att bara köpa en deg, på ett halvt kg. Förra året köpte vi roliga formar, krokodiler, elefanter, giraffer och även några gamla, hederliga som ängel, hjärta, gumma, gubbe, gris och gran. Så de hade vi lagt på ett bra ställe inför den här julen. Så de var lätta att plocka fram. Vi har inte provsmakat nån än men det blir nog innan vi lägger oss ikväll i alla fall:)

I morse hade jag tid på vårdcentralen att ta bort ett nageltrång. Men läkaren tyckte inte det var så mycket till nageltrång just nu så han tyckte inte de behövdes göras något åt. Men däremot tittade han noga på min onda fot. Så jag har fortfarande inflammation i senerna som går till tårna. Så jag ska fortsätta äta inflammtionshämmande ett tag till för att se om det ger med sig, vilket jag hoppas att det gör.
Annars i veckan har vi gjort lite olika julbestyr.

Go kväll!


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback