Helgen som varit

I fredags tog vi det lugnt på förmiddagen. Solen sken och det var väldig varmt ute.
Vi åkte sedan ner till Stefans föräldrar där vi hade lite pyssla med. Vi packade upp tältet som vi hade med oss på semestern så att det fick torka till ordentligt. Vi passade även på att slappa i värmen, läste dagstidningar och tog det allmänt lugnt.
På kvällen åkte vi och stor handlade. Vi behövde fylla på matförrådet ordentligt.

I går åkte vi också ner till Njurunda för att det var så fint väder. Det är bra där då man kan sätta sig ute på gräset i en stol och bara njuta av solen. Vi städade ur och tvättade ur bilen efter semestern och vi tvättade även Stefans mammas bil.
På kvällen grillade jag och Stefan. Det blev fläskfilè, karrè, pommes frites, sås och grönsaker och det blev så bra grillat så det var fantastiskt gott!

Idag har det varit födelsedagskalas hela eftermiddagen. Min syster fyller år i morgon men hon jobbar kvällen då så hon hade firandet idag istället. Så vi åkte dit vid 13.30. Vi satt ute i det fina vädret och fikade. Min systerson ville svalka av sig med vattenslangen och ville att jag skulle spruta på honom:) Det var jätteskoj och han tyckte det var minst lika roligt om inte ännu roligare:)
 
Det var got fika med tårta och kakor, mums! Jag passade på att ta en bild på deras fina hus.

På kvällen var det dags för nästa kalas. Då var det dags att fira Stefans syster som har fyllt år. Det har varit fint väder hela dagen men när vi kom dit börja det ösregna och det menar jag verligen ÖSREGNA! Så vi satte oss inne och fikade och pratade.

Nu ska vi se en film vi har hyrt.

Go kväll!

Anonym

Tack för toppenpresent:)! Vad blev det för film;)?

2009-08-09 / 22:42:16
Marie

Allt flyter hette den men jag somnade ifrån hela filmen:( Grattis på födelsedagen!

2009-08-10 / 06:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback