Har nog aldrig hänt....

...att jag tagit mig till gymmet en fredag eftermiddag när man helst bara vill hem och ta det lugnt efter en arbetsvecka. Men igår vart det så! Jag har varit på gymmet 4 kvällar av 5 den här veckan vilket jag är mycket nöjd med. Det kändes lite motigt att ta mig dit igår men när jag väl var där så gick det bra.
När vi båda hade kommit hem började vi göra taco paj som blev gårdagens middag. Det vart rätt gott faktiskt.
Vi åkte en tur igår kväll för att ta några skatter. Det var längesen nu, jag tror det var i juni vi var och letade sist.
 
Det blev två skatter. Den ena fanns i en lekpark. Den låg väldigt bra gömd. Det var nog en av de fiffigaste gömmorna jag har varit med om. Den andra låg under en stor sten. Den var ganska lätt att hitta.

I helgen är det Selånger marknad. Vi tänkte gå runt där idag. Jag brukar gå en sväng varje år. Jag tycker det är roligt att titta på alla fina saker folk säljer.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback