Lördag

Ett fantastiskt vårväder var det när jag slog upp ögonen igår morse. Det var riktig sommarvärme.
Jag och en kompis var på vårmässan. Jag köpte skor och strumpor. Jag tycker det är kul att gå och titta. Jag och Stefan ska dit idag. Så jag får se om jag kanske hittar nåt mer roligt.
På kvällen var jag med kompisen och åt tacos buffè på biteline. Det är så gott där.
Jag hann också med en cykeltur igår i sommarvärmen. Jag var ute och letade lite nya "cykelvägar". 1,6 mil vart det.
Jag och Stefan gav oss ut i natt och letade skatter. Men det gick inget vidare. Dels var det ganska mörkt ute så vi hade svårt att se vart vi skulle sätta fötterna för att komma fram till skatten och på ett ställe var det folk runtomkring. När man letar skatter ska det göras så att ingen ser. så därför kunde v inte leta vidare.

Ha en trevlig dag!
Kram

Helena

var på mässan igår på fm. Hittade strumpor och foppa tofflor:) Golvet i sovrummet är klart nu, så nu är et "bara" hallen kvar. Johanna fick en liten tjej i går kväll, alla mår bra.

2009-04-26 / 11:19:30
Linda

Hej!



Synd att Ni inte hittade Era skatter! Bättre lycka nästa gång!!!



//Linda

2009-04-26 / 19:45:33
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback